Okei eli oon masentunu ja oon viillelly aika paljonkin... Mul on vaa pari kaveria ja aika paljo ''vihollisii'' tai siis selasii tyyppei jotka ei musta pidä... en siis oo mikää suosittu. Mua on itseasias koulukiusattu koht 4 vuotta... itsemurhaa en oo yrittäny, mut varmaa tulee seki päivää etee.
Tyylitäni oon aika emo tai tällänen, et pukeudun paljo mustaan ja näi. Mul on mustat ja aika sekaset hiukset.
Mä poltan ja se on yks mun paheist... halusin lopettaa, mut en pysty (oon polttanu koht kolme vuot)
Parast musaa on Bullet for my valentine, my chemical romance, asking alexandria, all time low ja muu tälläne kiva :3
Mun porukat on eronnu ja iskä lähtey omille teillee jonkuu toisen muijan matkaa eli äiskää on yh (mul ei oo siihe kovi hyvät välit) ja mun isosisko tehny itsarin joku kaks vuotta sitte ku se oli 19w (se oli entinen koulukiusattu kans ja sil oli skitsofreenia, masennus ja jotain tälläst, en ollu sen kaa kovin läheine). Mul on viel 12-vee pikkuveli, joka on kusipää ja sit 16-vuotias isoveli, joka on iha jees (paitti et se onn kauhee nörtti xd)
sit tähä loppuu viel tälläsii kivoi kuvii =)





Hei kiva blogi sul!! :)
VastaaPoistaGsm : -Ellenn-
mhh.. koitas pärjäillä c: ömm ? :o noo, kivoi kuvii ja ihan "kivaa" tekstiä..
VastaaPoistaOokd ite tos kuvas, mikä on otettu veskis ? Jod oot, ni oot näde
VastaaPoistaEn tiedä, onko kiva blogi. Aika mulkku toi tyyppi oli, joka levitti sinusta paskaa,vaihda koulu, paikkakunta. Siellä missä ei tunneta sinua. Pyydä äitisi mukaan..? Varmaan äitiskin kaipaa muutosta elämään.
VastaaPoistaToinen vaihtoehto, jotta sinuun erilaila suhtauduttaisiin on, että vaihdat pukeutumistyyliä.Tee väriraiskaus... Jos haluat lisää jutella niin IRC-galleriassa mun nikki Zekoviz tai tääälä... flirttilandiassa :D http://kuvake.net/user/Zekoviz