Eli haluun purkautuu äänne nyt tästä mun koulukiusauksesta mitä onn jatkunu noin 4 vuotta. Vanhemmat tietää kyl ja on yrittän auttaa, mut se on oikeestaa pahentan tilannetta, koska nyt mua haukutaan esim. vasikaks....
Tää kaikki alko siis joskus kolmosella. Aluks se oli vaan sitä et mut jätettii pollast ja rokest ja ym ulos, mut myöhemmin tuli kehiin haukkumine ja sitä seuras fyysine kontakti esim. töniminen, tökkiminen. Sain päivittäin kuulla olevani läski, ruma, nörtti, tyhmä ja ties mitä... Aamulla pelotti lähtä kouluun ja monesti näyttelin kuumeen, pahoinvoinnin tai päänsäryn ettei mun tarvis mennä kouluun. Opettajat ei regoinnu, vaiks näki kun pojat kampitti mua ja nauro räkäsest, kerran yks jopa sylkäs mua naamaa, mut ei, ei mitään. Sen ainoan kerran kun mä oikeesti pistin vastaan, mut pistettiin jälkkään... mulla on vieläkin polvissa arvet kun kerran mut kaadettiin lasipullon päälle...
Pahin muisto ala-asteelta oli kuitenkin kutosen leirikoulu, kun jouduin nukkumaa yksin ja kun illalla kävin ekana päivänä suihkussa pari lissua varasti mun vaatteet ja heitti ne mutaan... Pesin niit sitte koko yön. Samana yönä ne piirs mun naamaan tussilla. Hankasin niitä puol tuntii pois naamasta ja myöhästyin aamupalalt ja sain kauheet huudot. Samana päivänä mut yritettii kaata jokeen ja mun puhelin pöllittii, mut onneks palautettii (silti porukka oli lukenu mun viestit ym...) samal reissul joku myös rikko mun kameran... Takastulomatkalla yks poika ''vahingos'' kaato mun niskaa 1½l kolaa ja mul oli just vaaleet farkut ja valkonen paita.. Tähän kaikkeen sisältyi myös haukkuminen.
Yläasteen alussa kiusaajat meni muihin kouluun (tai no oikeestaan mä menin toiseen kouluun, koska halusin musa luokalle), vaan yks tuli samaan kouluun ja luokalle ja se oli helpotus, koska kiusaamine alkuun loppu, mut tää tyyppi kuitenki levitti must kaikkee paskaa uusille luokkalaisille (oikeestaa koko koululle) ja neki käänty melkee kaikki mua vastaa... Ainoastaa yks tyttö ei ja se on täl hetkel toinen mun kavereista..
Nyt seiskan puolvälin jälkee mun perää saatetaa huuella kaikkee, mut en enää jaksa väliittää niin... Sit melkee kaikki kattoo mua nenääsä pitkin, mut oon jo tottunu siihenkin, joten en välitä....
Sad little girl in a big bad world
tiistai 20. maaliskuuta 2012
Esittely musta!!!
Eli oon koht 14-vuotias ''Sanna'' Suomest. Alotin tän blogin, jotta voisin vähä avautuu mun elämäst..
Okei eli oon masentunu ja oon viillelly aika paljonkin... Mul on vaa pari kaveria ja aika paljo ''vihollisii'' tai siis selasii tyyppei jotka ei musta pidä... en siis oo mikää suosittu. Mua on itseasias koulukiusattu koht 4 vuotta... itsemurhaa en oo yrittäny, mut varmaa tulee seki päivää etee.
Tyylitäni oon aika emo tai tällänen, et pukeudun paljo mustaan ja näi. Mul on mustat ja aika sekaset hiukset.
Mä poltan ja se on yks mun paheist... halusin lopettaa, mut en pysty (oon polttanu koht kolme vuot)
Parast musaa on Bullet for my valentine, my chemical romance, asking alexandria, all time low ja muu tälläne kiva :3
Mun porukat on eronnu ja iskä lähtey omille teillee jonkuu toisen muijan matkaa eli äiskää on yh (mul ei oo siihe kovi hyvät välit) ja mun isosisko tehny itsarin joku kaks vuotta sitte ku se oli 19w (se oli entinen koulukiusattu kans ja sil oli skitsofreenia, masennus ja jotain tälläst, en ollu sen kaa kovin läheine). Mul on viel 12-vee pikkuveli, joka on kusipää ja sit 16-vuotias isoveli, joka on iha jees (paitti et se onn kauhee nörtti xd)
sit tähä loppuu viel tälläsii kivoi kuvii =)
Okei eli oon masentunu ja oon viillelly aika paljonkin... Mul on vaa pari kaveria ja aika paljo ''vihollisii'' tai siis selasii tyyppei jotka ei musta pidä... en siis oo mikää suosittu. Mua on itseasias koulukiusattu koht 4 vuotta... itsemurhaa en oo yrittäny, mut varmaa tulee seki päivää etee.
Tyylitäni oon aika emo tai tällänen, et pukeudun paljo mustaan ja näi. Mul on mustat ja aika sekaset hiukset.
Mä poltan ja se on yks mun paheist... halusin lopettaa, mut en pysty (oon polttanu koht kolme vuot)
Parast musaa on Bullet for my valentine, my chemical romance, asking alexandria, all time low ja muu tälläne kiva :3
Mun porukat on eronnu ja iskä lähtey omille teillee jonkuu toisen muijan matkaa eli äiskää on yh (mul ei oo siihe kovi hyvät välit) ja mun isosisko tehny itsarin joku kaks vuotta sitte ku se oli 19w (se oli entinen koulukiusattu kans ja sil oli skitsofreenia, masennus ja jotain tälläst, en ollu sen kaa kovin läheine). Mul on viel 12-vee pikkuveli, joka on kusipää ja sit 16-vuotias isoveli, joka on iha jees (paitti et se onn kauhee nörtti xd)
sit tähä loppuu viel tälläsii kivoi kuvii =)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




